onsdag 16 december 2009

Jippie, det snöar!!!

Ikväll är det en helt annan syn utanför fönstret - det har äntligen snöat! Bara två dagar kvar att jobba, men det är nog så jobbiga dagar då jag är kanonförkyld och har grymt svårt att komma upp på morgonen. Några saker har jag dock kunnat bocka av på "att göra-listan", lussebullar och pepparkakor är bakade, julkorten skickade, presenter till dagisfrökanarna inhandlade och faktsikt även de flesta av julklapparna. Så det finns hopp. Nu längar jag bara efter att var ledig, att vila och mysa med nära och kära. Och det är inte långt borta nu....

6 kommentarer:

  1. så kul, det ser ut till att hela sverige har fått snö, vilken julstämning! Krya på dig och var glad för allt du fått gjort, här har det inte blivit mycket enda..

    SvaraRadera
  2. Ja nu är lyckan fullkomlig eller hur??
    Fint det är med snö utanför ditt uterum.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. hej
    hittade in till dig och din fina blogg - så vackra bilder.
    kikar gärna in igen.
    Catthie

    SvaraRadera
  4. Härliga snö! Att även vi här söderut kunde få snö till slut. Hoppas att den ligger kvar till jul. Trist att du är förkyld. Det är jag också. Kan knappt andas. Men jag tänker att det är bättre att vara förkyld nu, än om en vecka. Jag vill gärna kunna känna vad julmaten smakar.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är så fint med snön vi har idag. Ska ut o fota! Kram!

    SvaraRadera
  6. Visst är det kul med lite vit ute? Nu har vi storm där ute ;)
    kram Olg@

    SvaraRadera