onsdag 3 mars 2010

Jag Hjärta Grönt!


Uppdrag slutfört! Nu finns dessa kransar till försäljning på Villa Älde i Halmstad för den som har vägarna förbi....



Det har varit jättesvårt att fota dessa för att få fram hur det verkligen ser ut, jag skulle behövt en studio och massor av ljus men det har jag ju tyvärr inte så ni får hålla till godo med dessa bilder.


Nu är i alla fall mitt företag igång, Hjärta Grönt, och min verksamhetsbeskrivning lyder: Tillverkning och försäljning av dekorationer för hem och trädgård. Till och börja med blir det kransar. Ni kan se min nya hemsida här.
Håll tummarna...

8 kommentarer:

  1. Oj, vad spännande med ditt företag. Jag ska absolut gå in på hemsidan för att titta.
    Jag gillar enkelheten i dina kransar. Den ovala i mitten är är klar favorit. Vad duktig du är!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Bara att grattulera! Bra idé, vackert namn och härliga kreationer, det kan ju inte annat än gå bra.
    Jag vill nog gärna köpa en vacker sensommar krans när tiden är mogen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tror att det kommer fungera jättebra med ditt nya företag. Du är ju kreativ och skapar så mycket nya fina saker, gillar den stora runda kransen längst ner.
    Ha det bra.
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Ja nu måste det bli av att åka till villa älde.Kul att du kommit igång. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  5. Bra namn, fin hemsida och verkligen tjusiga kransar. Bara att önska dig lycka till! =)

    SvaraRadera
  6. Lycka till! Vilken fin hemsida.
    Catarina

    SvaraRadera
  7. Härligt, Jenny! Lycka till med företaget! Du gör så himla fina saker så det kommer att bli kanon! Ser fram emot ett besök på Älde så jag kan se dina vackra alster.
    Ha det gott!
    Kramarimassor
    Ann

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du kommit så långt med företaget. Det är ju alldeles för långt för mig att ha vägarna förbi, men du kanske kommer ha webshop?

    SvaraRadera