fredag 2 mars 2012

Fredagsöverraskning


Solen skiner, det är Fredag och huset är fullt av blommor - det är lycka det! En bukett väntade på mig på köksbordet när jag kom hem, denna ljuvliga vårbukett med ranunklar, tulpaner, vaxblomma, anemon, buplerum och eukalyptus. Visst är det underbart att få blommor bara sådär, mycket mer uppskattat än på Alla Hjärtans Dag om ni frågar mig! Hade även en hel del blommor med mig hem från skolan så nu ska jag njuta hela helgen.
Ha en skön fredag!

PS! Jag måste lägga till att jag även fick en vas till blommorna, toppenbra med en ny tulpanvas så där hade han verkligen tänkt till maken!

1 kommentar:

  1. Vilken lycka! jag hoppas att min gubbe har med sig blommor hem också ( eller sonen som kommer hem på "semester")
    Ha en riktigt skön helg.
    Lotta

    SvaraRadera